Mocne wejście T-Mobile z darmowym internetem przez rok, które i tak traci klientów

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

mocne-wejscie-t-mobile-z-darmowym-internetem-przez-rok-ktore-i-tak-traci-klientow

Liczba klientów sieci komórkowej T-Mobile po 2Q/2016 znowu zmalała o 186 tysięcy numerów w porównaniu do poprzedniego kwartału do poziomu około 11,64 miliona użytkowników. To oznacza, że różowy operator wciąż jest najmniejszy z tzw. W4 graczy strukturalnych. Zysk T-Mobile wyniósł z kolei 537 milionów złotych (spadek kwartalny o 16,6%) przy przychodzie 1,5 miliarda złotych (mniejszy o 9,1%).

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Oczywiście dalej największą siecią komórkową w Polsce jest Orange z liczbą przeszło 16 milionów klientów. W sumie to nie ma się nawet co dziwić masowemu odpływu użytkowników w T-Mobile. Weźmy na tapetę jego najnowszą promocję z okazji rejestracji numeru (dostępną również w Heyah czy TuBiedronka). Tylko z początku bonus w postaci darmowych 10 GB internetu przyznawanego co miesiąc (do tego dochodzi no limit na rozmowy jednarozowo na 30 dni) i tak przez rok wydaje się bombą.

Największym haczykiem jest konieczność wcześniejszego zasilenia konta sumą od 25 PLN (w T-Mobile) i 20 PLN w Heyah (lub TuBiedronka). Jeśli chcemy korzystać z bonusu 10 GB przez kolejne miesiące to dalej musimy zasilać konto wcześniej nadmienionymi sumami. Jakby to powiedziała młodzież, dno i kilometr mułu. Wszyscy marketingowcy wymyślający tak fatalną promocję są do zwolnienia. Jeśli nadal jednak chcemy ją włączyć to wysyłamy SMSa o treści TAK na numer 80575 już po rejestracji numeru.

(fot. T-Mobile/My mobile)

–

Polski rynek telekomunikacyjny w 2Q/2016:

  1. Orange (16 696 000 klientów)
  2. Play (14 420 000 klientów)*
  3. Plus (11 935 812 klientów)*
  4. T-Mobile (11 635 000 klientów)

* – dane za 1Q/2016

–

Przygotowane przez

jest autorem 12619 informacji na tej witrynie.



3 komentarze do “Mocne wejÅ›cie T-Mobile z darmowym internetem przez rok, które i tak traci klientów”

  1. Krzysztof Odpowiedz

    Mocne wejście T-Mobile z darmowym internetem przez rok. Ale i tak tracą klientów.

  2. radex Odpowiedz

    te promocje faktycznie bywają dość skomplikowane, ale ogólnie TM zmierza, z tego, co zauważyłem, do uproszczenia ofert, np. nie naliczają zwyżek do abonamentów, co mi osobiście się bardzo podoba!

  3. kikisek Odpowiedz

    T-mobile wprowadzaÅ‚ gÅ‚oÅ›no maÅ‚e bonusiki, a po cichu likwidowaÅ‚ prawdziwe bonusy przy okazji wprowadzajÄ…c masÄ™ drobnych opÅ‚at za wszystko. Co chwila jakieÅ› zmiany, jakieÅ› wymogi aby utrzymać korzystnÄ… taryfÄ™ czy bonusik. Zmuszanie do ciÄ…gÅ‚ych doÅ‚adowaÅ„, choćby tylko do samego utrzymania numeru i pamiÄ™tania o aktywowaniu tego czy tamtego. WystarczaÅ‚ kilku miesiÄ™czny brak Å›ledzenia ich „zasad gry” aby okazywaÅ‚o siÄ™, że pÅ‚acimy krocie, że przepada nam to i owo. Ludzi po prostu zaczÄ™li zauważać, że np. rok utrzymania numeru w prepaid, tych wszystkich opÅ‚at za bonusy jest dużo droższy niż pierwsza z brzegu oferta dowolnej konkurencji, wystarczaÅ‚a chwila nieuwagi w aktywacji tego czy tamtego. UciekÅ‚em z tej sieci wiele miesiÄ™cy temu i z każdym miesiÄ…cem coraz bardziej utwierdzam siÄ™ w przekonaniu, że bardzo dobrze zrobiÅ‚em.

Skomentuj

  My mobile © 2008-2023. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt