Mocne wejście T-Mobile z darmowym internetem przez rok, które i tak traci klientów

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

mocne-wejscie-t-mobile-z-darmowym-internetem-przez-rok-ktore-i-tak-traci-klientow

Liczba klientów sieci komórkowej T-Mobile po 2Q/2016 znowu zmalała o 186 tysięcy numerów w porównaniu do poprzedniego kwartału do poziomu około 11,64 miliona użytkowników. To oznacza, że różowy operator wciąż jest najmniejszy z tzw. W4 graczy strukturalnych. Zysk T-Mobile wyniósł z kolei 537 milionów złotych (spadek kwartalny o 16,6%) przy przychodzie 1,5 miliarda złotych (mniejszy o 9,1%).

Reklama                                                             Czytaj dalej
 

Oczywiście dalej największą siecią komórkową w Polsce jest Orange z liczbą przeszło 16 milionów klientów. W sumie to nie ma się nawet co dziwić masowemu odpływu użytkowników w T-Mobile. Weźmy na tapetę jego najnowszą promocję z okazji rejestracji numeru (dostępną również w Heyah czy TuBiedronka). Tylko z początku bonus w postaci darmowych 10 GB internetu przyznawanego co miesiąc (do tego dochodzi no limit na rozmowy jednarozowo na 30 dni) i tak przez rok wydaje się bombą.

Największym haczykiem jest konieczność wcześniejszego zasilenia konta sumą od 25 PLN (w T-Mobile) i 20 PLN w Heyah (lub TuBiedronka). Jeśli chcemy korzystać z bonusu 10 GB przez kolejne miesiące to dalej musimy zasilać konto wcześniej nadmienionymi sumami. Jakby to powiedziała młodzież, dno i kilometr mułu. Wszyscy marketingowcy wymyślający tak fatalną promocję są do zwolnienia. Jeśli nadal jednak chcemy ją włączyć to wysyłamy SMSa o treści TAK na numer 80575 już po rejestracji numeru.

(fot. T-Mobile/My mobile)

Polski rynek telekomunikacyjny w 2Q/2016:

  1. Orange (16 696 000 klientów)
  2. Play (14 420 000 klientów)*
  3. Plus (11 935 812 klientów)*
  4. T-Mobile (11 635 000 klientów)

* – dane za 1Q/2016

Przygotowane przez

jest autorem 10138 informacji na tej witrynie.

Obserwuj My mobile na Facebooku i otrzymuj wszystkie powiadomienia!

3 komentarze do “Mocne wejście T-Mobile z darmowym internetem przez rok, które i tak traci klientów”

  1. radex Odpowiedz

    te promocje faktycznie bywają dość skomplikowane, ale ogólnie TM zmierza, z tego, co zauważyłem, do uproszczenia ofert, np. nie naliczają zwyżek do abonamentów, co mi osobiście się bardzo podoba!

  2. kikisek Odpowiedz

    T-mobile wprowadzał głośno małe bonusiki, a po cichu likwidował prawdziwe bonusy przy okazji wprowadzając masę drobnych opłat za wszystko. Co chwila jakieś zmiany, jakieś wymogi aby utrzymać korzystną taryfę czy bonusik. Zmuszanie do ciągłych doładowań, choćby tylko do samego utrzymania numeru i pamiętania o aktywowaniu tego czy tamtego. Wystarczał kilku miesięczny brak śledzenia ich „zasad gry” aby okazywało się, że płacimy krocie, że przepada nam to i owo. Ludzi po prostu zaczęli zauważać, że np. rok utrzymania numeru w prepaid, tych wszystkich opłat za bonusy jest dużo droższy niż pierwsza z brzegu oferta dowolnej konkurencji, wystarczała chwila nieuwagi w aktywacji tego czy tamtego. Uciekłem z tej sieci wiele miesięcy temu i z każdym miesiącem coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że bardzo dobrze zrobiłem.

Skomentuj

  My mobile © 2008-2019. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt