PREMIERA: Facebook jest 10x tańszy od Google
|
|
- czwartek, Maj 23, 2024, 10:02
- Praktyczne
- Dodaj komentarz
Gdyby się tak głębiej zastanowić to Facebook jest 10x tańszy od Google w kwestii wykonywania działań marketingowych. Jak doskonale wiemy, reklama u króla internetu z słonecznej Kalifornii jest bardzo droga. Każde 1.000 wyświetleń Google Ads wycenia na 400 PLN. Tymczasem w Facebook Ads (teraz to już bardziej Meta) podobne tysiąc odsłon będzie kosztowało około 40 PLN.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Różnica zatem jak widzimy jest kolosalna. Wszak nie ma co się temu dziwić, ponieważ tzw. jakościowego contentu na Facebooku nie znajdziemy. No może z wyjątkiem zdjęć znajomych z kolejnej wycieczki do Turcji lub Paryża oraz zawsze nieśmiertelnych obrazków zabawnych kotów (tzw. lol conent w branży internetowej). Mimo wszystko jednak w Google i na witrynach jego partnerów zdecydowanie jest więcej ambitniejszych treści.
Być może właśnie stąd aż tak duża rozbieżność w wycenie reklamy. Nie każdemu reklamodawcy bowiem pasują śmieszne filmiki jak na TikToku bijącym rekordy popularności na całym globie. Chcą pokazywać swoje produkty w otoczeniu czegoś zdecydowanie bardziej ambitnego lub chociaż odrobinę poważnego. Strategia ilościowa nie każdemu pasuje, ponieważ ktoś może lubić stawiać wyłącznie na brandy klasy premium.
(fot. Meta/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj