PREMIERA: Facebook jest 10x tańszy od Google

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Gdyby się tak głębiej zastanowić to Facebook jest 10x tańszy od Google w kwestii wykonywania działań marketingowych. Jak doskonale wiemy, reklama u króla internetu z słonecznej Kalifornii jest bardzo droga. Każde 1.000 wyświetleń Google Ads wycenia na 400 PLN. Tymczasem w Facebook Ads (teraz to już bardziej Meta) podobne tysiąc odsłon będzie kosztowało około 40 PLN.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Zobacz filmy wideo w sekcji My mobile TV

Różnica zatem jak widzimy jest kolosalna. Wszak nie ma co się temu dziwić, ponieważ tzw. jakościowego contentu na Facebooku nie znajdziemy. No może z wyjątkiem zdjęć znajomych z kolejnej wycieczki do Turcji lub Paryża oraz zawsze nieśmiertelnych obrazków zabawnych kotów (tzw. lol conent w branży internetowej). Mimo wszystko jednak w Google i na witrynach jego partnerów zdecydowanie jest więcej ambitniejszych treści.

Być może właśnie stąd aż tak duża rozbieżność w wycenie reklamy. Nie każdemu reklamodawcy bowiem pasują śmieszne filmiki jak na TikToku bijącym rekordy popularności na całym globie. Chcą pokazywać swoje produkty w otoczeniu czegoś zdecydowanie bardziej ambitnego lub chociaż odrobinę poważnego. Strategia ilościowa nie każdemu pasuje, ponieważ ktoś może lubić stawiać wyłącznie na brandy klasy premium.

(fot. Meta/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 13575 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2025. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt