My mobile SUBSKRYPCJA

Play nie ma racji, kontrowersyjny wizerunek blondynki z reklam wpływa negatywnie na PR operatora

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (1 liczba głosów, wasza ocena: 6,00 na 6)
Loading...

Mamy wielki kryzys wizerunkowy sieci komórkowej Play. Aż chciałoby się powiedzieć, na tacy został stworzony wręcz marketingowy case (dla studentów uczelni wyższych) dotyczący szkolnego błędu w komunikacji PR fioletowego operatora. Otóż wypowiedzi celebrytów i aktorek mają oczywiście przełożenie na postrzeganie samej marki, w tym przypadku dużego telekomu. Odcinanie się od niej to zła strategia, a następnie mówienie o prywatnej opinii gwiazdy.

Autopromocja                                                             Czytaj dalej
Zobacz filmy wideo w sekcji My mobile TV   Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Zwykły odbiorca w internecie bowiem kojarzy sympatyczną blondynkę z reklam Play, która przeklina na swoich mediach społecznościowych w kontekście szturmu imigrantów na polską granicę. Ci później muszą nocować w zimnie w trudnych warunkach bez żadnej pomocy ze strony straży granicznej. W zeszłotygodniowym wydaniu Newsweek Polska był nawet artykuł mówiący o tym jak ludzie wracający do domu z pracy słyszą płacz dzieci w lesie. Choć Play twierdzi, że to tylko prywatna opinia danej osoby. Nic bardziej mylnego.

To tak jakby pracownik uznanej kancelarii zachowywał się niestosownie do piastowanego zawodu krzycząc wyzwiska na ulicy. Przy okazji psuje reputację organizacji swojego pracodawcy. Najprawdopodobniej nastąpi zakończenie współpracy z Barbarą Kurdej-Szatan (znaną chociażby z serialu M Jak Miłość) i w ten sposób Play zgasi PRowe pożary. Na pocieszenie przygotował on specjalną podstronę, gdzie na bazie numeru IMEI możemy sprawdzić fakt spłacenia rat danej słuchawki. Jej adres to www.play.pl/nowy/uslugi/sprawdz-wlasciciela-telefonu-imei.

(fot. Play/My mobile)

BARBARA KURDEJ-SZATAN JEST TWARZĄ MARKI PLAY

Przygotowane przez

jest autorem 13032 informacji na tej witrynie.



18 komentarzy do “Play nie ma racji, kontrowersyjny wizerunek blondynki z reklam wpływa negatywnie na PR operatora”

  1. Pudzjan Odpowiedz

    Gumwo, a nie płacz dzieci. Sytuacja na granicy z Białorusią to ewidentnie inocjatywa samej Białorusi. Jeśli ktokolwiek ma za to odpowiadać, to Łukaszenka. Jeśli ktoś ma problem z negatywnymi komentatzami dotyczącymi reakcji Polski, znaczy, że albo kocha Putina, albo jest zwykłym, popularnym idiotą.

  2. Siemajos Odpowiedz

    Uwielbiam ten lewacki lament jak autora „artykułu”. Płacz dzieci dobre sobie haha, dzieci są tylko wykorzystywane tam żeby zmanipulować takie lewackie półgłówki jak Ty autorze. Niedawno była informacja, ze dorośli wdmuchiwali dym papierosowy dzieciakowi, żeby miał załzawione oczy a ten później dzieciaczek udzielał wywiadu białoruskiej telewizji. Dodatkowo większość Polaków nie popiera wpuszczania tych całych uchodźców na teren polski, także nie bardzo masz racje z jakimś wizerunkowym strzałem marki play. Blondyna dobrze pisze, ale chociaż wylałeś pismaczku swój żal na marnym portalu ?

    • Kamil

      Liberalny to jest tygodnik Newsweek Polska ??? jak pisze celnie w Wikipedii. My-mobile.pl ? #original_content jest otwartym na swiat konserwatysta jak juz 😉

  3. marco Odpowiedz

    Wracając jednak do Play-a to niestety celebrytka postawiła sieć w trudnej sytuacji. Sieć nie jest winna ale praktycznie „odciąć się nie może” ponieważ to jest główna twarz sieci. Play bazuje głównie na pozytywnym przekazie i sympatii pomimo podwyżek w ostatnich latach. Ta sytuacja może bardzo zachwiać pozycją operatora zwłaszcza w okresie świątecznym wiele umów się kończy. Oczywiście w obecnej sytuacji nie ma dobrego rozwiązania ale najlepszym byłoby usunięcie celebrytki z reklam aby nie narażać się na szwank.
    Natomiast co do troski celebrytów o imigrantów to ciekawy jestem jak zachowaliby się wobec bezdomnego który w zimną noc chciałby przespać się na klatce ich bloku znajdującego się na terenie ogrodzonego osiedla. Czy rzeczywiście okazali by tyle wyrozumiałości choćby na jedną noc? …Cóż zawsze dobrze gdzie nas nie ma a Łukaszenka śmieje się mając nieraz naiwne media lewackie za sojuszników.

    • Kamil

      Moim zdaniem aktorka jest juz spalona na rynku PR i przez ten glupi wpis stacila miliony, choc swoje juz zarobila, nic nie musi. Zas Play ma szkolne bledy komunikacji PR, pewno Grucha takich rzeczy nie pisalby wcale ?

    • Marek

      Napisała to co myśli zdecydowana część Polaków.. proste.

    • Kamil

      W branzy PR/komunikacja/marketing, nie może pisać co myślisz, bo tracisz hajs. Aktorzy z milionowym zapasem w WWA maja to w pompie, gdyz osiągnęli wszystko i juz nie musza sie bac zerwania kontraktu czy z Play lub TVP aka M Jak Milo(sc) serial

    • Marek

      Patrz Pan w swój portfel 🙂 ale oczywiście pokomentować można i tak nic nie zmienisz. Jakby kogoś interesowało twoje zdanie poza kilkoma osobami z tego portalu..

    • Kamil

      Nie kilka tylko od 1-7k osób dziennie w zależność od kaprysów Google NEWS/Chrome Discover & appki Squid, ktora aktualnie wyświetla 6/7 nowych produkcji z głównej My mobile, nawet Onet i WP tak nie ma ?

  4. marco Odpowiedz

    Z drugiej strony ciekawe czy Play ma jakieś zabezpieczenie w umowie z celebrytką na taki krach wizerunkowy? Dziwne byłoby aby taka firma nie brała takiej ewentualności pod uwagę.

    • Kamil

      Artykul ma juz 1 miejsce w My mobile ? #original_content jak w appce Netflix

  5. Kamil Odpowiedz

    BREAKING NEWS: 

    Jacek Kurski, szef TVP zwolnil aktorke z popularnej Mki za krytykę Straży Granicznej ?

  6. marco Odpowiedz

    Na stronach Playa celebrytki już nie ma, łącznie z podstronami. A co do telewizji, no cóż nakręcone odcinki Mki nie zmienią tylko pewnie nowe. Ciekawe jak problem rozwiąże Polsat bo tam też chyba występuje w programie „Twoja twarz brzmi znajomo”?

  7. marco Odpowiedz

    Wczoraj wieczorem „na gwałt” zmieniano również duze bilbordy na ulicach Krakowa eliminując celebrytke. Reklamowana oferta Playa pozostała bez zmian ale już bez celebrytki.

    • Kamil

      Faktycznie cos jest na rzeczy, zrobilem research strony Play i tez tam nie ma sympatycznej blondynki z reklam. Play calkowicie sie odcial od niej po wielkim kryzysie PR & Corporate Communication

    • Kamil

      Jeszcze polityczne watki sa w tle tzw. prawicowych mediow rzadowych, najwiekszy w historii kryzys PR operatora Play

Leave a Reply to marco

Anuluj odpowiadanie

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt