Znamy liczbę klientów Orange, T-Mobile, Plus i Play po 3Q/2020

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Sieć komórkowa Orange dalej jest największą w Polsce po ostatnim kwartale bieżącego roku. W 2Q/2020 było dokładnie tak samo. Aż chciałoby się powiedzieć, pomarańczowy telekom nie zwalnia swojego szaleńczego tempa. W efekcie ma imponującą liczbę prawie 15,7 miliona klientów. Przy okazji notuje 739 milionów złotych zysków (przy przychodzie niespełna 2,9 miliarda złotych).

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Jednocześnie toczy imponujący bój o bycie najlepszą siecią na kartę w My mobile RANKING wspólnie z A2Mobile. Zapowiada się więc dla niego niezwykle ciekawy czas na łamach niniejszego medium. Drugi pod względem wielkości jest Play, dawna legenda krajowej telekomunikacji. Obecnie P4 ma 15,4 miliona użytkowników. Generują oni dla niego 270 milionów złotych dochodu. Napływ gotówki do kasy wynosi zaś 1,8 miliarda złotych. Trzeci jest Plus, który niedawno wystartował z nowoczesną siecią 5G dla kolejnych miast.

Ma on w bazie około 12,7 klientów. Osiągnął zysk 345 milionów złotych (przy przychodzie aż 3 miliardy złotych). Najmniejszy jest czwarty T-Mobile z nieco ponad 11 milionami użytkowników. Dzięki temu magentowy operator zarobił 433 miliony złotych (przychody wyniosły 1,6 miliarda złotych). Analizując powyższe dane jasno widzimy jak dużymi sumami operują światowe oraz warszawskie korporacje. To dlatego graczom MVNO tak trudno z nimi walczyć. Powodem są zbyt małe wydatki marketingowo-reklamowe.

(fot. Nokia/Orange/My mobile)

Polski rynek telekomunikacyjny w 3Q/2020:

  1. Orange (15.669.000 klientów)
  2. Play (15.400.000 klientów)
  3. Plus (12.672.000 klientów)
  4. T-Mobile (11.070.000 klientów)

Przygotowane przez

jest autorem 13319 informacji na tej witrynie.



1 komentarz do “Znamy liczbę klientów Orange, T-Mobile, Plus i Play po 3Q/2020”

  1. marco Odpowiedz

    Przed przedstawicielami handlowymi Playa gorący czas…jak zatrzymać klientów? Okres świąteczny to z reguły czas zawierania nowych umów. Umowy na ogół w tym czasie się kończą i mamy doskonałą okazję aby przejść do konkurencji. Przez długie lata Play w tym czasie zdobywał masę klientów proponując lepsze warunki. Tym razem tak nie jest i „czar przedstawicieli” może nie wystarczyć. Mój kuzyn tak właśnie siedzi w Play z całą rodziną. Głupio mu odmówić przedstawicielce tej sieci ale może tym razem zmieni zdanie? Na stacjonarny internet od Orange już przeszedł i jest zadowolony 🙂

Skomentuj

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt