PREMIERA: Newsweek ma prawie takie same logo co Netflix [My mobile TV]
|
|
- środa, Październik 7, 2020, 5:26
- News
- 1 komentarz
To dopiero jest zaskakująca sprawa. Logo tygodnika opinii, mianowicie Newsweek Polska jest prawie takie same jak giganta rynku VOD. Tak, chodzi o usługę Netflix. W obu przypadkach bowiem występuje charakterystyczna duża czerwona litera N. Wystarczy spojrzeć na zdjęcie czasopisma powyżej artykułu (w prawy górny róg strony papierowej).
Autopromocja |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Wszak nie powinniśmy doszukiwać się tutaj naruszenia praw autorskich. Można co najwyżej mówić o przypadkowym zbiegu okoliczności. W dodatku przedsiębiorstwa pochodzą z Stanów Zjednoczonych i raczej same ze sobą nie walczą podmioty z tego samego kraju. Co innego zaś starcie na linii USA oraz Chiny. Tutaj mamy zupełnie inną sprawę o wpływy, a dokładniej mówiąc podział zysków z globalnego wdrożenia sieci 5G.
Tymczasem charakterystyczny nowy (z lepszą muzyką) wstępniak Netflix do złudzenia przypomina logo Newsweeka. Zarówno jeden jak i drugi podmiot stawia na wysokiej jakości treści zupełnie tak jak My mobile. Nie ma mowy o kopiowaniu czegoś. Chodzi o produkcję autorskich rzeczy (tzw. Netflix Originals). Z kolei Newsweek Polska nie dość, że ma jakościowe teksty to jeszcze grafiki do nich niczym w My mobile.
(fot. My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY NETFLIX (NOWOŚCI PAŹDZIERNIKA)
–
Nawet laik moze sie uchronic przed wiekszoscia zagrozen sieciowych, wystarczy tylko szukac mojego nicka w necie i stosowac moje porady.