Facebook ma nowe logo

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Największy na świecie serwis społecznościowy Facebook postanowił nieco zmienić wygląd swojego logo. Teraz napis ma charakter zdecydowanie bardziej stylowy. Śmiało można powiedzieć po modowemu glamour czy fashion style. Z pewnością w ten sposób lider komunikacji w internecie chce nieco zerwać z wizerunkiem mało poważnej firmy kojarzonej głównie z tzw. lol contentem.

Reklama                                                             Czytaj dalej
 

Pod tym określeniem należy rozumieć płytkie treści o charakterze humorystycznym. Nie jest to oczywiście pierwsza taka zmiana wyglądu logotypu w branży technologicznej. Wystarczy nadmienić rebranding logo Honor od Huawei. Podobnie stało się też w ciągu ostatnich miesięcy z napisem Xiaomi, czyli chińskiego azjatyckiego tygrysa szturmem zdobywającego rynek inteligentnych telefonów komórkowych.

Co warto nadmienić, nowy znak towarowy Facebook będzie występował w aplikacjach towarzyszących takich jak komunikator Messenger czy Instagram. Więcej szczegółów jak zawsze znajdziemy w oficjalnym komunikacie prasowym dla mediów na www.newsroom.fb.com/news/2019/11/introducing-our-new-company-brand. Oby za tymi zmianami poszły również udoskonalenia dedykowanych aplikacji z fatalnym Menedżerem Dla Stron włącznie.

(fot. Facebook)

Przygotowane przez

jest autorem 10243 informacji na tej witrynie.

Obserwuj My mobile na Facebooku i otrzymuj wszystkie powiadomienia!

Skomentuj

  My mobile © 2008-2019. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt