Play, mistrz marketingu
|
|
- piątek, Wrzesień 4, 2015, 15:50
- News
- Dodaj komentarz
Gdyby zadać pytanie jaki duży operator strukturalny jest najlepszy pod względem marketingowym to odpowiedź jest bardzo prosta. Sieć komórkowa Play deklasuje o lata świetlne konkurencję. Telkom zawsze wybiera celnie gwiazdy do swoich reklam. Wystarczy nadmienić koszykarza Marcina Gortata, lubianego Dawida Podsiadło (utalentowany muzyk młodego pokolenia) czy też Agnieszkę Chylińską znaną dawniej z zespołu O.N.A, a ostatnio z programu telewizyjnego Mam Talent.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Nic więc dziwnego, że później baza jego klientów puchnie w oczach dobijając do ogromnych 13 milionów. Właśnie mamy kolejny przykład marketingowego kunsztu Play. Operator swoją ofertę Formuła Junior Box promuje powszechnie lubianymi Pingwinami z Madagaskaru. Ich humor potrafi rozśmieszyć nie tylko małych, ale i dużych widzów kanału Nickelodeon. Z pewnością i ten przekaz reklamowy znakomicie wypełni swoją rolę.
Tymczasem konkurencja Play w reklamach telewizyjnych wypada bardzo blado. Jedynie ten miś Plusha na kartę wywołuje zamieszanie. Kasia i Tomek z Plusa już działają w mniejszym stopniu, bohaterowie serialu Rodzinka.pl reklamujący Orange też, a w T-Mobile to nawet ciężko jest wymienić znane gwiazdy (dopiero teraz przypomina się nieco sztywny spot promocyjny z Tomaszem Kotem). Poniżej prezentujemy najnowsze reklamy sieci komórkowej Play z kultowymi Pingwinami z Madagaskaru.
(fot. Play/My mobile studio)
–
PINGWINY Z MADAGASKARU W REKLAMIE PLAY
–
PINGWINY Z MADAGASKARU W DRUGIEJ REKLAMIE PLAY
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj