Koniec z naciąganiem klienta w usłudze Halo Granie od Orange

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

koniec-z-naciaganiem-klienta-w-usludze-halo-granie-od-orange

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w skrócie UOKiK) postanowił raz na zawsze ukrócić złe praktyki stosowane przez operatorów polegające na automatycznym przedłużaniu promocyjnych usług w formie odpłatnej rzecz jasna, choć wcześniej były one darmowe na tzw. zachętę.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Właśnie dostało się sieci komórkowej Orange za produkt Halo Granie, który zastępował nudny sygnał oczekiwania na połączenie głosowe odtwarzaniem jakiegoś utworu (najczęściej wcześniej wybranego przez klienta). Pomarańczowy operator w ofercie na kartę stosował bardzo sprytną marketingową praktykę, że po 30 dniach ponownie włączał usługę, ale przy okazji inkasował 2 PLN miesięcznej opłaty.

Zdaniem Urzędu chroniącego interesy konsumentów takie rzeczy były niedopuszczalne, gdyż użytkownik później ponosił często nieświadomie koszty telekomunikacyjne. Pozostaje zatem mieć nadzieję, że podobne praktyki automatycznego przedłużania chociażby abonamentu znikną. Więcej szczegółów o usłudze Halo Granie znajdziemy zaś na podstronie www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000377460,title,Halo-Granie,article.html.

(fot. Orange/My mobile studio)

Przygotowane przez

jest autorem 11594 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2021. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt