Darmowy nielimitowany Internet 32 kb/s przez rok to standard w Virgin Mobile

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (5 liczba głosów, wasza ocena: 5,00 na 6)
Loading...

darmowy-nielimitowany-internet-32-kbs-przez-rok-to-standard-w-virgin-mobileGdy wszyscy spodziewali się wprowadzenia lejka internetowego do pakietów, operator Virgin Mobile w środku tygodnia bardzo mocno zaskoczył w zasadzie wszystkich miłośników telekomunikacji. Okazało się bowiem, że spowalniacz jest u niego standardem. Dotyczy to zarówno paczek transferu  jak i normalnej sytuacji, w której użytkownik wcale go nie wykupił.

W praktyce oznacza to więc, że klient Virgin Mobile ma darmowy, nielimitowany dostęp do internetu w jakości 32 kb/s przez rok. Dzieje się tak, ponieważ każde doładowanie konta u tego operatora przedłuża jego ważność o kolejne 365 dni. Tym samym oferta jest kapitalna dla bardzo oszczędnych osób.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

One na dobrą sprawę wcale nie będą musiały kupować pakietów internetowych. O ile są w stanie akceptować pewnego rodzaju ograniczenia w szybkości to mogą tak śmiało funkcjonować. W dodatku jak już wcześniej wspominaliśmy, masa aplikacji całkiem znośnie funkcjonuje na lejku. Tym samym oferta Virgin Mobile przebija poprzedniego lidera w dziedzinie pakietów internetowych, mianowicie Red Bull Mobile. Tam po zasileniu kwotą 50 PLN użytkownik otrzymywał 500 MB ważne 150 dni. W przypadku ich wcześniejszego wykorzystania był nakładany lejek 32 kb/s. W Virgin Mobile jest to aż rok, w efekcie klienci tej właśnie sieci zyskują prawdziwą mobilną wolność w kwestii surfowania po sieci web. Oby takich pozytywnych przykładów było w najbliższym czasie jak najwięcej. Poniżej prezentujemy zaktualizowane zestawienie pakietów internetowych.

(fot. Virgin Mobile/My mobile studio)

Ranking najlepszych operatorów oferujących pakiety internetowe:

1. Virgin Mobile (za darmo i bez limitu do 32 kb/s, 0,02 PLN/1 MB + dłuższy czas ważności)

2. Red Bull Mobile (za darmo i bez limitu do 32 kb/s, 0,02 PLN/1 MB )

3. Play (za darmo i bez limitu do 32 kb/s, 0,01 PLN/1 MB)

4. Plus (bez limitu do 32 kb/s, 0,03 PLN/1 MB + w jakości LTE)

5. Heyah (bez limitu w jakości 16 kb/s, 0,020 PLN/1 MB)

6. T-Mobile/MTV Mobile (bez limitu w jakości 16 kb/s, 0,024 PLN/1 MB)

8. NJU Mobile (0,02 PLN/1 MB)

9. Klucz Mobile (0,021 PLN/1 MB)

10. MBank Mobile (0,024 PLN/1 MB)

11. W Naszej Rodzinie (0,026 PLN/1 MB)

12. White Mobile (0,03 PLN/1 MB)

13. Orange (0,03 PLN/1 MB)

14. Lycamobile (0,05 PLN/1 MB)

15. Vectone Mobile*** (0,20 PLN/1 MB)

16. Lark Mobile*** (0,20 PLN/1 MB)

17. TuBierdonka*** (1,20 PLN/1 MB)

18. WRodzinie (brak danych na temat usługi Internet)

Pakiety Internetowe w ofercie telefonów na kartę**

Operator (Link) Pakiet Cena Aktywacja Koszt 1 MB Jednostka
Plus 100 / NL* MB 7 PLN *121*11*13# 0,07 PLN 100 kB
100 (1d) / NL* MB 2 PLN *136*11*14# 0,02 PLN 100 kB

150 / NL* MB 9 PLN *136*11*11# 0,06 PLN 100 kB
500 / NL* MB 15 PLN *136*11*12# 0,03 PLN 100 kB
  300 MB 7 PLN *121*11*01# 0,02 PLN 100 kB
 Plus (nowy) 1024 MB 13 PLN *121*11*02# 0,01 PLN 100 kB
Play (NL* w st.) 25 MB 3 PLN *111*212*1# 0,12 PLN 100 kB
Na kartę/Lubię to 250 (7d) MB 5 PLN *111*274*1# 0,02 PLN 100 kB
Na kartę/Lubię to 1024 MB 10 PLN *111*275*1# 0,01 PLN 100 kB
Red Bull Mobile 25 MB 3 PLN *111*212*1# 0,12 PLN 100 kB
(NL* w stand.) 100 MB 7 PLN *111*213*1# 0,07 PLN 100 kB
/Play 200 MB 9 PLN *111*214*1# 0,05 PLN 100 kB
500 MB 15 PLN *111*215*1# 0,03 PLN 100 kB
1024 MB 25 PLN *111*216*1# 0,02 PLN 100 kB
T-Mobile 100 / NL* MB 9,08 PLN *125*7*1# 0,09 PLN 100 kB
350 / NL* MB 12 PLN *125*7*4# 0,03 PLN 100 kB
600 / NL* MB 16 PLN *125*7*5# 0,03 PLN 100 kB
1230 / NL* MB 29 PLN *125*7*6# 0,02 PLN 100 kB
 MTV Mobile 350 / NL* MB 12 PLN SMS „LIGHT” na nr 8010 0,03 PLN 100 kB
600 / NL* MB 16 PLN SMS „POWER” na nr 8010 0,03 PLN 100 kB
1230 / NL* MB 29 PLN SMS „MASTER” na nr 8010 0,02 PLN 100 kB
Heyah 100 / NL* MB 9,08 PLN *110*12# 0,09 PLN 100 kB
600 / NL* MB 15 PLN *110*13# 0,03 PLN 100 kB
1230 / NL* MB 25 PLN *110*14# 0,02 PLN 100 kB
Orange 100 MB 10 PLN *110*67# 0,10 PLN 50 kB
100 (1d) MB 2 PLN *110*65# 0,02 PLN 50 kB
500 MB 15 PLN *110*66# 0,03 PLN 50 kB
 NJU Mobile 350 MB 7 PLN *127*53# 0,02 PLN 100 kB
MBank Mobile 20/50 MB 0 PLN *121*11*04# 0,00 PLN 1 kB
100 MB 5 PLN *121*11*06# 0,05 PLN 1 kB
250 MB 10 PLN *121*11*07# 0,04 PLN 1 kB
1024 MB 25 PLN *121*11*08# 0,02 PLN 1 kB
 Virgin Mobile 25 / NL* MB 2 PLN *222*212*1# 0,08 PLN 5 kB
100 / NL* MB 5 PLN *222*213*1# 0,05 PLN 5 kB
200 / NL* MB 7 PLN *222*214*1# 0,04 PLN 5 kB
500 / NL* MB 12 PLN *222*215*1# 0,02 PLN 5 kB
1024 / NL* MB 19 PLN *222*216*1# 0,02 PLN 5 kB
 W Naszej Rodz. 120 MB 7 PLN *121*11*04# 0,06 PLN 50 kB
300 MB 10 PLN *121*11*05# 0,03 PLN 50 kB
600 MB 16 PLN *121*11*06# 0,03 PLN 50 kB
 Lycamobile 75 (7d) MB 5 PLN *139*5200# 0,07 PLN 100 kB
200 (14d) MB 10 PLN *139*5201# 0,05 PLN 100 kB
300 MB 15 PLN *139*5202# 0,05 PLN 100 kB
 Klucz Mobile 100 MB 9 PLN *121*11*01# 0,09 PLN 100 kB
600 MB 15 PLN *121*11*02# 0,03 PLN 100 kB
1200 MB 25 PLN *121*11*03# 0,02 PLN 100 kB
 White Mobile 100 MB 7 PLN *121*11*04# 0,07 PLN 1 kB
500 MB 15 PLN *121*11*05# 0,03 PLN 1 kB

* No Limit – Internet mobilny bez limitów danych, operatorzy stosują po wyczerpaniu podstawowego pakietu tzw. lejek transferu zmniejszający jego prędkość.

** przykład ofert na kartę np: Plus na kartę, Play Lubię to, Orange Pop, T-Mobile Tak-Tak, Heyah

*** sieci nie posiadają w swojej ofercie pakietów internetowych (tylko standardową stawkę)

wszystkie pakiety ważne są 30 dni

(z wyjątkiem oferty Plus/Play/Orange i darmowego dostępu do sieci w Play/Red Bull Mobile do 32 kb/s),

stan na dzień 10.05.2013.

Zestawienie zostało przygotowane z myślą o użytkownikach, którzy korzystają z jednego numeru telefonu oraz jednego operatora. Oferty dedykowanego mobilnego internetu zostały pominięte w rankingu (np: Orange Free na kartę) z uwagi na brak innych promocji (np: nieograniczone połączenia głosowe w sieci), a także te z wyjątkowo krótkim czasem ważności usługi typu 1 dzień lub 5, 7 dni.

Przygotowane przez

jest autorem 12346 informacji na tej witrynie.



35 komentarzy do “Darmowy nielimitowany Internet 32 kb/s przez rok to standard w Virgin Mobile”

  1. Banan Odpowiedz

    Skończyły mi się środki w RBM i już jestem w Virgin Mobile.

    „Niech żyje wolność, wolność i swoboda”.

    Ten cytat z piosenki mówi dokładnie, że w Virgin jest prawdziwa internetowa wolność. Gdyby komuś nie zależało na pakiecie 100 MB po doładowaniu to może sobie latami doładowywać po 5 zł na rok i mieć cały czas darmowy internet. Cudo po prostu!

    Teraz tylko zmienić logo lidera w grafice po prawej stronie =)

    • Kamil

      Zrobione. Ciekawi mnie jeszcze, czy jak rozpakuje starter Virgin Mobile i włożę go do telefonu to już mam rok ważności konta z internetem czy też jest jakiś wymóg typu konieczność doładowania konta każdą kwotą w terminie 7 dni (tak właśnie było w Red Bull Mobile, gdzie Internet był aktywny na starcie bez jeszcze pierwszego zasilenia)

    • Banan

      Dobre pytanie, ja po rozpakowaniu i aktywowaniu dostałem od razu promocyjne doładowanie za 10 zł + 5 zł gratis, bo była wtedy promocja za aktywację starteru, a na starterze już było 8 zł. W efekcie jeszcze sam konta nie doładowywałem, a mam rok ważności i 28 zł + 5 zł na koncie bonusowym – nie licząc tego co wydałem już =) Ponadto jeszcze 2013 SMSów do końca roku i oczywiście internet z lejkiem. Żyć nie umierać za takie coś i to jeszcze nic na razie w tą kartę nie włożyłem =P

      Jestem przekonany, że tylko jakiś tydzień czy dwa po wyjęciu z opakowania ma starter ważności – przynajmniej ten darmowy. Natomiast raczej na pewno nie ma roku ważności lecz dopiero po pierwszym doładowaniu.

  2. norwid Odpowiedz

    Hm, raczej do końca roku 2013. A nie przez rok. Póki co to właśnie taki jest termin końcowy tej promocji. Może ją przedłuża, ale tego nie wie nikt 😉

    • Banan

      Jeśli nie przedłużą to przejdę do innej sieci, która będzie wtedy najkorzystniejsza – proste.

    • Kamil

      Dla klienta proste (przenoszenie numeru w 1 dzień), dla operatora dramat 😉

  3. mago Odpowiedz

    Obawiam się, Kamil, że nie jest tak, jak piszesz.
    Czytałem regulaminy na stronie Virgin – lejek jest aktywowany po wyczerpaniu się pakietu 100 MB, który dostajesz na 30 dni za każde doładowanie od 10 zł. Lejek jest ważny do końca okresu. Jakiego okresu? Ja rozumiem, że do końca tych 30 dni!

    • Kamil

      Wydaje mi się, że jednak oficjalne komunikaty Virgin Mobile Team na Facebooku mają pierwszeństwo względem regulaminów. Te mówiły jasno, że osoby nie korzystające z pakietów internetowych mają automatycznie w standardzie aktywny lejek 32 kb/s, dzięki temu nigdy nie zapłacą za przypadkowe nawet połączenia z siecią web

    • Kamil

      Długo szukałem tego dziadostwa, ale w końcu wszystko zostało zrobione

  4. Derick Odpowiedz

    Uwaga na oszustów z sieci Plus! Od 4 czerwca zacząłem użytkować pakiet cykliczny bez lekka 1024 kB za 13 pln. Z każdym dniem narastało moje zdziwienie – czemu pakiet tak szybko się zużywa? Przecież wyraźnie piszę że naliczanie co 100 kB. Zrobiłem test: Uruchomiłem Operę Mini, wszedłem tylko na my-mobile, w dwa komentarze. Sprawdziłem w operze ile zużyło transferu. Pokazało że 76 kB. Zamknąłem operę i sprawdziłem ile odliczyło z pakietu? Dostałem szoku – z pakietu odliczyło aż 1 300 kB!
    Kurwa mać co jest! Naliczanie co 1 000 kB!? Po dwuch tygodniach zostało mi 160 MB z pakietu 1 GB, gdzie normalnie naliczany co 100 kB w Play pakiet 200 MB starczał mi z nawiązką na cały miesiąc! Powyższe tyczy się tak taryf głosowych jak i internetowych. W taryfie Internet na kartę z bonusami za doładowanie jest to samo – 250 MB poszło mi w tydzień umiarkowanego użytkowania.

    Takich numerów się nie spodziewałem – nie dziwne że ludzie boją się odpalać neta na komórce. Złodziejstwo operatorów kwitnie.
    Ten koment będę wklejał pod każdym newsem dotyczącym rankingu i Plusa. Dopóki Plus przestanie oszukańczych praktyk. Do tego niby 3 G hspa+ a program od modemu pokazuje szybkość transferu tylko do 2 Mbps mimo pełnego zasięgu. Licząc jeszcze blokowanie 3 G Playowi w roamingu, ukazuje się cała podłość Plusa.
    Dodatkowo złożę skargę do odpowiedniego urzędu z wnioskiem o ukaranie operatora.

    • Kamil

      Zgłoś to na BOK, to aż niemożliwe jest 😉 Kiedyś mi też źle naliczało MB-ty jak byłem w Plusie i wszystko oddali z przeprosinami

  5. Derick Odpowiedz

    Kamil to nie przypadek. Na mojej karcie z taryfą głosową i dwuch kumpla internetowych jest to samo. Wychodzi na to że w mojej okolicy wszystkim musi tak błędnie naliczać.

    Zna ktoś pewny bezpośredni numer do konsultanta w BOK Plusa? Z automatu się połącze, bo widzę że za każde wejście na automat pobiera 2 pln?

  6. Derick Odpowiedz

    To numer automatu, nam nadzieję że w głębi menu dokopie się do konsultanta i nie stracę następnych 2 zł.

  7. Derick Odpowiedz

    Nic w BOK nie załatwiłem, bo niezarejestrowany numer i oni nie mogą sprawdzić zasadności reklamacji. Do tego konsultantka próbowała mnie uczyć jak jest naliczany internet mimo że jej mówiłem jak świetnie się w tym orientuje. Tak to się wraz z zużyciem pakietu kończy moja przygoda z Plusem, bo nie mam zamiaru nigdy rejestrować żadnego numeru w żadnej sieci. Przemęcze się na 2 G w Ofnk do czasu aż Orange nie zakończy modernizacji sieci w centralno zachodniej Polsce co ma nastąpić wkrótce. A Plus od dziś ma u mnie przejebane.

    • Kamil

      To prawda, rejestracja numeru to konieczność w takich sytuacjach niestety…

  8. Derick Odpowiedz

    Kamil jesteś z Torunia czyli chyba Kujaw a ja z wschodniej Wielkopolski, więc niedaleko, tyle że w mobilnym necie siedzę w wioskowej dziurze a tu technologicznych speców brak, więc Plus robi co chcę, ale nam nadzieję do czasu.

  9. Derick Odpowiedz

    Widziałem Twój komentarz. Same problemy i jak tu być optymistą?
    W BOK Plusa sprawiają wrażenie jakby takich problemów ze złym naliczaniem, zawsze na niekorzyść klienta nigdy nie mieli. Nic ich nie obchodzi. Nie pytają nawet w jakim rejonie domniemana „usterka” występuje. Przecież można by sprawdzić, bo to nie pierwszy i jednostkowy przypadek, czego sam doświadczyłeś i inni na forach. Oni walą odesłać do upierdliwych formalności administracyjnych i uznać problem za domniemanie niezasadny.
    Jak ją niecierpie kiedy w sprawach technicznych obsługuje mnie kobieta. Możesz mówić jak do ściany a ona powtarza tylko wykutę na szkoleniach regułki, niewiele rozumiejąc z zawiłości technologii. Można się nieźle wkurzyć.

  10. Derick Odpowiedz

    Dzisiaj w dzień połączyłem się raz na dłuższy czas z Opery Mini i mimo wskazań ściągnięcia niespełna 4 MB to odliczyło mi z pakietu astronomiczne 50 MB! Mimo oszczędniejszego surfowania niż zwykle. Zaraz pakiet 1 GB mi się skończy – nie dziwne przy takim naliczaniu z sufitu!

    Czyżby Plus wynalazł sposób na obejście kompresji Opery Mini? Może zużycie liczy za długość połączenia? 😀

    Napisałem otwartego maila ze skargą do BOK, którego wkleje pod nowym rankingiem.
    Ściemy jakie wygadują na bok tel. Może wystarczą na laików, ale nie na mnie. 2 zł za samo wejście do menu automatu,.. Kpiny!

  11. Derick Odpowiedz

    To dlatego Plus ma najmniej użytkowników z W3, mimo oferowania jako pierwszy LTE. W mataczeniu często przebijają innych – widać to w komentarzach na telepolis. Kumaci klienci uciekają od nich, co chyba nie dziwne.

    Czy ktoś czytający my-mobile ma wykupiony cykliczny pakiet w Plusie i może sprawdzić jak to u niego z odliczaniem bywa? Jednak nie liczę na odzew, bo tutejsi świadomi userzy nie dają się bezkarnie doić oszustom, wybierając oferty znacznie uczciwsze.

  12. bubu Odpowiedz

    no mialem raz odnawialny pakiet 500MB z lejkiem odpalilem do testow bo dopiero co dostalem pierwszego smartfona , ledwo pakiet zuzylem, musialem sie zmuszac wręcz pare minut przed koncem odpalilem kod dezaktywujacy pakiet, przyszlo p otwierdzenie wygaszenia pakietu i pare minut pozniej pobralo mi 15 zl z konta za nastepny pakiet!!!!! Oczywiscie skonczylo sie, ukradli mi kase, a nowego pakietu nie dali bo go dezaktywowalem paranoja!!!!!!!! No ale sie przejechali, jeszcze w gdansku zaczelo mi rwac polaczenia, wywalilem ich karte do sarego telefonu, a w smartfonie mam Virgin Mobile. 😀 hahahaha beda mieli doladowania 5zł na rok 😀

    • bubu

      z tym, ze ja nawet nie dzwonilem z reklamacja nie chcialo mi sie denerwowac 😀 poza tym chcieliby przy okazji wyłudzic moje dane osobowe [ja to tak traktuje].

  13. Derick Odpowiedz

    @BUBU – Na tel. BOK też chcieli wyłudzić moje dane osobowe, ale dobitnym głosem powiedziałem WARA! Potem skierowali mnie na mail bok a tam powiedzieli że oni nie są od reklamacji tylko jakiś departament! Przekierowali tam i dostałem SMS że reklamacja wpłynęła i mam czekać na rezultat. Nie wywiną mi się cwaniaki. Już ja ich zapędze w kozi róg, gdyby zaczęli wymyślać bajeczki.

  14. bubu Odpowiedz

    moja rada wyslij pismo do UKE, poinformuj o tym Plusa nawet wyslij im kopie listu do UKE jaki wyslesz, skierowanie jednoczesne do Plusa i do UKE przyspieszy sprawe, do tego pmozesz czesci ludzi co tego zlodziestwa nie zauwazyla 😛 Ja i tak musialem zrezygnowac z Plusa, nawet jakby mim tego nie ukradli, po p ierwsze maja horrendalne ceny po drugie rwało mi połaczenia w trojmiejscie! Co do internetu to zmierzylem predkosci Plus 5,1 MB/s i rwane rozmowy, Virgin Moble 3,8 MB/s i bardzo dobre jakosciowo nierwane polaczenia. a i tak jade na lejku bo to mi wystarcza.

Skomentuj

  My mobile © 2008-2022. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt