Marcin Prokop reklamuje Formułę WWW od Play
|
|
- czwartek, Luty 7, 2013, 23:54
- News
- 2 komentarze
Sprawdziły się przewidywania, które mówiły o kolejnych gwiazdach czy celebrytach mających występować w reklamach operatora Play. Po ostatnim takim przykładzie z Agnieszką Dygant czy Maciejem Stuhr przyszła pora na następną znaną osobistość. Tym razem to dziennikarz prowadzący program rozrywkowy Mam Talent czy poranny Dzień Dobry TVN, Marcin Prokop.
Promowana jest najnowsza oferta Play w postaci produktu Formuła WWW. Usługa polegała na nielimitowanym przeglądaniu stron internetowych (głównie tekstu oraz obrazków). Była ona idealnym uzupełnieniem już istniejącej na rynku Formuły 4.0 oferującej rozmowy bez ograniczeń ze wszystkimi sieciami komórkowymi w Polsce.
Autopromocja |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Później jeszcze do kompletu doszły szyte na miarę dosłownie każdego klienta Formuły S, M, L i L1000. W reklamie w żartobliwy sposób zwrócono uwagę na wysoki wzrost Marcina Prokopa. Niestety trzeba sobie szczerze w tym miejscu powiedzieć, że jest to zdecydowanie najsłabszy klip promocyjny spośród ostatnio zaprezentowanych materiałów (czuć wyraźną sztuczność aktorów, a zwłaszcza sprzedawców po drugiej stronie lady). Na szczęście Play przygotował również drugą reklamę, która idealnie oddaje główną istotę rzeczy w Formule WWW. Chodzi oczywiście o surfowanie po swoich ulubionych stronach internetowych bez końca. Najtańszy abonament Play Online ją uwzględniający możemy mieć już od 49,90 PLN miesięcznie. Poniżej prezentujemy oba klipy.
(fot. Play/My mobile studio)
–
MARCIN PROKOP PROMUJE NOWĄ OFERTĘ PLAY (FORMUŁA WWW)
–
PLAY WYJAŚNIA ISTOTĘ DZIAŁANIA FORMUŁY WWW
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
2 komentarze do “Marcin Prokop reklamuje Formułę WWW od Play”
Skomentuj
ja nadal uważam że reklama ze stuhrem jest beznadziejna. Ta natomiast jest komiczna, szczególnie z „dużym rozmiarem” 🙂 Reklama z Dygant też jest fajna. Z Różdźką też może być.
Dokładnie też tak uważam, reklama z Maciejem została najmocniej spaprana, jakby na siłę była robiona, zupełnie bez polotu i pomysłu 😐