Meet Up, ciekawa akcja marketingowa HTC
|
|
- środa, Maj 9, 2012, 0:44
- News
- Dodaj komentarz
Meet Up to nazwa najnowszej akcji marketingowej marki HTC. Tajwański producent przygotował konkurs, w którym zadaniem uczestników jest przesłanie kreatywnej biografii swojej skromnej osoby. Nagrodą dla zwycięzców będą wejściówki na niecodziennie wydarzenia wraz z dodatkowym smartfonem HTC One X.
Dzięki niemu, będzie można nagrać oraz robić zdjęcia (w przeciągu jednego dnia) wszystkiego interesującego co się wtedy wydarzyło. Do wyboru są trzy takie miejsca jak chociażby koncert znanego zespołu Foster The People z utworu Pumped Up Kicks w Warszawie, Muzeum Sztuki Nowoczesnej (wystawa Angry Birds), a także Koncert Herbaliser. W pierwszym wydarzeniu będą uczestniczyły 4, zaś w drugim i trzecim odpowiednio 6 osób.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
HTC dumnie zachwala, że staniemy się operatorem, uczestnikiem, reporterem i doświadczymy wyjątkowych wrażeń. Szkoda tylko, że zwycięzcy akcji nie dostaną już później na własność flagowych urządzeń HTC One X (w sumie wychodziłoby tylko 16 słuchawek do rozdania na własność nowym właścicielom). W zamian z kolei godzimy się wyrazić zgodę na udostępnienie swojego wizerunku do celów marketingowych. W przyszłości może się nawet pojawić reklama telewizyjna. Naszym zdaniem jest to bardzo mała nagroda, a już na pewno skromna. Tajwańczycy w tym momencie mogą wyprodukować bardzo niskim kosztem (zaledwie wejściówki na dane wydarzenie) spot promocyjny. Więcej szczegółów znajdziemy na stronie Facebook.
(fot. HTC/My mobile studio)
–
SESJA ZDJĘCIOWA Z WYKORZYSTANIEM HTC ONE X
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj