Kampania marketingowa LOT i Play
|
|
- środa, Kwiecień 4, 2012, 1:22
- News
- Dodaj komentarz
Play po raz kolejny zaskakuje swoją pomysłowością i kreatywnością w sferze marketingu. Fioletowy operator przygotował akcję we współpracy z LOT, czyli Polskimi Liniami Lotniczymi. Teraz na wybranych lotach będzie dostępny specjalny kupon, na którym musimy napisać z czym kojarzy nam się marka Play. Na końcu oddajemy go stewardessie.
Codziennie będzie możliwy do wygrania nowoczesny smartfon Sony Xperia S z wyświetlaczem HD. Dodatkowo po przejściu do Play, dzięki ofercie Miles&More będzie można otrzymać do 15.000 mil na bilety lotnicze w kraju i na świecie.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Do tego dochodzi też pobyt w hotelu oraz szereg innych atrakcji. Zaliczyć możemy do nich chociażby specjalny Przewodnik Podróżnika. Jest to zabawny informator o 8 miastach świata znajdujących się na trasach LOTu, zawierający także rozmówki i łamigłówki. Akcja marketingowa trwa od 30 marca do 30 kwietnia 2012 roku na 810 wybranych lotach linii lotniczych PLL LOT z Warszawy. Jeżeli często podróżujemy to naprawdę warto się skusić, chociaż na udział w tym konkursie. Więcej szczegółów na temat oferty znajdziemy na oficjalnej stronie www.play.pl/lot. Wyniki o zwycięzcach będą publikowane na tej samej witrynie w dniach 16, 23, 30 kwiecień oraz 11 maj 2012 roku.
(fot. Play)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj