Kampania marketingowa LOT i Play

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Play po raz kolejny zaskakuje swoją pomysłowością i kreatywnością w sferze marketingu. Fioletowy operator przygotował akcję we współpracy z LOT, czyli Polskimi Liniami Lotniczymi. Teraz na wybranych lotach będzie dostępny specjalny kupon, na którym musimy napisać z czym kojarzy nam się marka Play. Na końcu oddajemy go stewardessie.

Codziennie będzie możliwy do wygrania nowoczesny smartfon Sony Xperia S z wyświetlaczem HD. Dodatkowo po przejściu do Play, dzięki ofercie Miles&More będzie można otrzymać do 15.000 mil na bilety lotnicze w kraju i na świecie.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Do tego dochodzi też pobyt w hotelu oraz szereg innych atrakcji. Zaliczyć możemy do nich chociażby specjalny Przewodnik Podróżnika. Jest to zabawny informator o 8 miastach świata znajdujących się na trasach LOTu, zawierający także rozmówki i łamigłówki. Akcja marketingowa trwa od 30 marca do 30 kwietnia 2012 roku na 810 wybranych lotach linii lotniczych PLL LOT z Warszawy. Jeżeli często podróżujemy to naprawdę warto się skusić, chociaż na udział w tym konkursie. Więcej szczegółów na temat oferty znajdziemy na oficjalnej stronie www.play.pl/lot. Wyniki o zwycięzcach będą publikowane na tej samej witrynie w dniach 16, 23, 30 kwiecień oraz 11 maj 2012 roku.

(fot. Play)

Przygotowane przez

jest autorem 13403 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2025. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt