Marka Rovio, Angry Birds chce być drugim Disneyem
|
|
- poniedziałek, Marzec 26, 2012, 18:40
- News
- 1 komentarz
Telekomunikacyjny świat obiegła dzisiaj informacja o kolejnym już sukcesie Rovio. Najnowsza gra Angry Birds Space w przeciągu zaledwie 3 dni od daty premiery zanotowała zawrotną liczbę 10 milionów pobrań. Dla porównania poprzedni rekord wynosił tylko 10 milionów ściągnięć w 10 dni. Tak było w przypadku części Angry Birds Rio.
Przedstawiciele Rovio Mobile mają jednak dużo bardziej ambitne plany. W wielu wywiadach mówili oni dumnie, że chcą całkowicie zdominować branżę rozrywkową i zostać nawet drugim Disneyem. To właśnie ona była najstarszą wytwórnią filmów animowanych, która później dorobiła się słynnych parków rozrywki o nazwie Disneyland.
Autopromocja |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Podobnym śladami podąża również marka Angry Birds, która aktualnie robi furorę na całym świecie. Park rozrywki sygnowany logiem Wściekłych Ptaków o nazwie Angry Birds Land powstanie już w kwietniu 2012 roku w fińskim w Tampere. Kluczem do sukcesu w przypadku Rovio było idealne połączenie rozrywki i telekomunikacji. W dzisiejszym świecie obsługa zaawansowanych smartfonów nie sprawia żadnych problemów nawet dzieciom, które ochoczą bawią się grami dotykowymi. To właśnie dzięki tej grupie docelowej gra mobilna Angry Birds odniosła tak spektakularny sukces. Błyskawicznie zaczęły się pojawiać zabawki (początkowo dostępne wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej), a później specjalne gadżety w sklepach firmowych o nazwie Angry Birds Store.
(fot. Disney/Rovio/My mobile studio)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “Marka Rovio, Angry Birds chce być drugim Disneyem”
Skomentuj
Kolejne spekulacje mowia o tym, Disney chce wykupic cala firme Rovio Mobile po ostatnim przejeciu studia Lucasfilm 😉