Lajt Mobile

Transfer Play przyspiesza, a Plusa zwalnia

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

transfer-play-przyspiesza-a-plusa-zwalnia

Sieć komórkowa Play ma kolejne duże powody do zadowolenia. Jej wielka modernizacja 4G LTE bowiem faktycznie daje namacalne efekty. W praktyce przekłada się to na szybszą prędkość mobilnego internetu. Co ciekawe, najlepszy w tej materii Plus nieco zwolnił.

Reklama                                                             Czytaj dalej
 

Wystarczy rzucić okiem na porównanie transferów przygotowane przez serwis Speed Test na dedykowaną podstronę www.speedtest.pl/ranking_isp. Z Wielkiej Czwórki (tzw. W4) operatorów strukturalnych Plus zaś osłabł ze średniego wcześniejszego poziomu transferu 13 Mb/s do około 11 Mb/s. Z kolei Play wzmocnił się nam na sile z dawnych 9 Mb/s do całkiem niezłych 10 Mb/s w przybliżeniu.

To samo można powiedzieć o sieci komórkowej T-Mobile, której prędkości mobilnego internetu wzrosły z 6 Mb/s do 8 Mb/s. Nawet Orange staje się lepszy w tej kwestii, gdyż u niego średnie transfery wynoszą aktualnie około 7 Mb/s. Jak tak dalej pójdzie to najsilniejszy technologicznie Plus straci palmę pierwszeństwa na rzecz fioletowego operatora, czyli najmłodszego strukturalnego telkoma Play.

(fot. Play/My mobile studio)

Przygotowane przez

jest autorem 8510 informacji na tej witrynie.

Obserwuj My mobile na Facebooku i otrzymuj wszystkie powiadomienia!

10 komentarzy do “Transfer Play przyspiesza, a Plusa zwalnia”

  1. Zdzisek Odpowiedz

    Kamil jesteś w błędzie. W najnowszym zestawieniu prędkość internetu play też spadła. Wynik to 09.81 Mb/s – średnia prędkość pobierania (-2%) a w listopadzie było ponad 10 Mb/s. Proszę poprawić, bo inaczej czytelnicy uznają to za manipulację!

    • Kamil

      Punktem odniesienia byly dane ze styczniowego My mobile RANKING, takze jest ok

  2. Zdzisek Odpowiedz

    Tak czy siak jest napisane w Twoim artykule, że aktualnie jest to 10 Mb/s. Jest to nie prawda! Na stronie speedtest.pl są zamieszczone statystyki z grudnia 2014, gdzie play ma 9,81 Mb/s. W listopadzie miał rzeczywiście ponad 10 Mb/s, jednak tworząc tą publikację 23 stycznia powinieneś się odnieść do najnowszych danych. Tak więc jest to manipulacja. 

    • Zdzisek

      Widzę, że pojawiło się obronne „w przybliżeniu”. Tak lepiej. W mediach należy być dokładnym. 

    • Zdzisek

      Trzeba być dokładnym w życiu. Gdybyście mieli ceny w sklepach zaokrąglone, to nie raz były by droższe, czyli gorzej dla konsumenta. Dziennikarz piszący artykuł i posługujący się zaokrągleniami jest słaby. Stąd moje komentarze.

  3. koko Odpowiedz

    Limit wykorzystałęm w 3 dni na nielimitowanym rzekomo Internecie jak ktoś w domu używa nie ma sensu brać LTE. 

    • adiko

      bo nie czytasz regulaminów, a tam jasno pisze że nielimitowany jest internet co do ilości pobranych danych, ale nie co do prędkości, a jeśli zamierzałeś ciągnąć po 200,300,400 GB to pomyliłeś oferty.

    • Rze jag?

      Ale fajnie, odgrzewamy stare kotlety sprzed roku. Kto to czyta w 2016?

Skomentuj

  My mobile © 2008-2017. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt