Apple najrzadziej zmienianą marką telefonów komórkowych
|
|
- piątek, Wrzesień 23, 2011, 19:55
- News
- Dodaj komentarz
Każdy marketingowiec (tzw. specjalista ds. marketingu) doskonale wie, że pozyskanie nowego klienta jest 10x droższe niż utrzymanie starego. Doskonale w tej materii spisuje się amerykańska firma Apple, która zasłynęła produkcją kultowego smartfona iPhone. Taki stan rzeczy potwierdzają badania banku inwestycyjnego UBS.
Ich rezultaty jednoznacznie mówiÄ…, że to wÅ‚aÅ›nie Apple ma najbardziej wiernych, przywiÄ…zanych i oddanych klientów (z wynikiem 89%). W przyszÅ‚oÅ›ci bardzo rzadko oni zmieniajÄ… markÄ™ na innÄ…. Późniejsze lokaty zajmujÄ… HTC (39%), RIM (BlackBerry – 33%), Samsung (28%), Motorola (25%). Na koÅ„cu stawki jest Nokia z rezultatem 24%.
Autopromocja |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
To akurat nie powinno być dla nikogo jakimś większym zaskoczeniem, ponieważ legenda fińskiego producenta już dawno upadła. Obecnie jego produkty nie mają już aż tak wysokiej jakości wykonania, o fatalnym systemie operacyjnym już nawet nie wspominając. Mamy tutaj na myśli autorską platformę o nazwie S40 6th Edition, która jest swoistego rodzaju, jednym wielkim bugiem programistycznym. Niewiele lepiej jest z najnowszym Symbianem, który nie ma szans w konfrontacji z Androidem.
Określenie takie występuje głównie za sprawą ogromnej liczby błędów, jakie spotkać może zwykły użytkownik w tym systemie. Zupełnie inaczej jest w Apple iPhone, gdzie animowany oraz efektowny w działaniu iOS jest wręcz uwielbiany przez swoich użytkowników. Nowy iPhone 5 ma pojawić się na rynku już 5 października. Na takie wydarzenia z niecierpliwością czeka cały, technologiczny świat. Tak samo było z oficjalną premierą produktu Apple iPhone 4 w czerwcu 2010 roku.
(fot. Apple)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj